mummi.blogg.se

Mietityttää mailman meno

Joulu mieltä

Publicerad 2013-12-07 20:45:37 i Allmänt,

Nyt sitten on tää niin ihan joulu kiirus päällä ihan kun se olisi pakko aina olla Kumma meillä naisilla tää hössä vai onko joku Toista  mieltä ??? Joo tiedän erään joka on se sikseen
Niin tänne ei muuten ihmeitä kuulu Saanu olla ihanien lapsen lapsien kanssa Ja jopa ukollakin on aikaa minulle sepä tosi kivaa
 
Niin näin tässä kumman unen jossa mulle puhutiin mannasta Aloin mietiin mitä sillä nyt sit halutaan mulle sanoa
otti hiukan aikaa kun sit ymmärsin että Jumala puhui mulle huolenpidostaan samanlailla kun hän piti huolta 40 vuotta Israililaisista erämaa vaellukselaan. Tuntu ihan mahtavalta tajuta hänen suuri rakkaus meitä ihmisiä kohtaan.   
Että sinä joka luet mun blockia ja et vielä oo Tullu tutuksi Jumalankanssa niin tiedä se hän rakastaa sua mielettömästin
 
Muuten  täällä kaikki ihan jees mitä vähän noi mun keuhkot reistaa mutta keuhko tauti on sinäänsä hyvä tauti ei tartte kun rykiä ja räkiä että aika helppoa......pääsee 
 
Kaikee hyvää teille lukiat ja kommentoikaa ihmeessä

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela